Partnereink igényeinek megfelelően, a könnyebb kezelhetőség és magasabb szintű szakértői támogatás érdekében, webshopunkat online katalógussá alakítjuk át.

Kérdése van? Hívjon minket! +36 1 208 6030

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Elfogadunk hitelkártyákat, banki átutalást és egyéb elektronikus fizetési módokat. Előre utalás, utólagos utalás. A részleteket a "Fizetési lehetőségek" menüpontban találja.

2. Elérhető-e ingyenes szállítás?
Nem, nincsen ilyen lehetőség. Még bizonyos összeg felett sem. Részletekért nézze meg a "Szállítási információk" részt.

3. Mi a visszaküldési/lemondási politika?
A visszaküldési és lemondási feltételeinkről a ÁSZF-ben és itt a Gyakori kérdésekben talál információkat.

4. Milyen garanciát vállalunk a termékekre?
Minden termékünkre garancia vonatkozik. Minden termék más-más garanciával van ellátva, attól függően, hogy ön készhez vétel után használta-e vagy sem, kopó alkatrészről van-e szó vagy sem. Valamint, hogy a terméket gyártó cég milyen garanciát vállal a szóban forgó tárgyra.

5. Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A rendelései státuszát követheti a "Fiókom" részben, ahol nyomon követheti a szállítás állapotát is.
Ami azonban nem lesz sosem teljes, annak okán, hogy harmadik fél látja el a szállítást. Ezért többnyire a DPD hivatalos üzletpolitikája alkalmazható erre a kérdésre, azaz e-mailes és sms értesítés az áru kiszállításakor.

6. Milyen intézkedéseket tettetek az adatbiztonság érdekében?
Az adatbiztonság kiemelten fontos számunkra. Részletes információkat az "Adatkezelési tájékoztató" részben talál.

7. Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
A rendelésedet csak a vásárlás befejezése előtt tudja módosítani. Ha segítségre van szükséged, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal: webshop@ki-group.hu
Ez esetben egy esetleges rendelés akár utólag is módosítható.

8. Van-e ügyfélszolgálati elérhetőség?
Igen, ügyfélszolgálatunk elérhető a weboldalon található "Kapcsolat" oldalon vagy az webshop@ki-group.hu e-mail címen.

9. Hogyan működik a visszatérítési folyamat?
A visszatérítési kérelmet keresse az Ügyfélszolgálatunkat a webshop@ki-group.hu e-mail címen.

10. Hogyan zajlik a csomagolás és szállítás?
Minden terméket gondosan csomagolunk, és a szállítás során azok védelmét szem előtt tartjuk.

11. Miért érdemes a webshopot választani más üzletek helyett?
A webshopunk kényelmes és biztonságos vásárlási élményt kínál, széles választékkal. Ezenfelül a korábbi vásárlásait naplózza, ami segítheti önt a későbbiekben újabb rendelések leadása kapcsán.

12. Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen, lehetőség van a személyes átvételre. A részletekért nézze meg a "Információk – Elérhetőségek - Szállítás" menüpontot.

13. Miért kell elfogadni a cookie-kat a weboldalon?
A cookie-k segítik a weboldal hatékony működését és személyre szabott élményt nyújtanak. Az elfogadásukkal jobb böngészési élményt biztosíthat magának.

14. Hogyan történik a termékek kategóriákba sorolása?
A termékek kategóriákba való besorolása segíti a könnyebb keresést. A termékkategóriákat a főmenü alatt találja. Főkategóriák és alkategóriák is megtalálhatók a webshopon.

15. Hogyan változtathatom meg a fiókom jelszavát?
A fiók jelszavát a bejelentkezés után a Profilra kattintva a „VÁSÁRLÓ ADATAINAK MÓDOSÍTÁSA" részen keresztül a „Regisztrációs adatoknál” változtathatja meg.

16. Milyen támogatást nyújtunk a termékhasználat során?
Termékleírásokkal segítünk eligazodni a termékek használhatósága terén. Emellett telefonos és e-mailes megkeresés kapcsán is próbálunk segítséget nyújtani. Személyes átvétel kapcsán szakképzett kollégáink állnak a rendelkezésére legyen szó felületkezelésről vagy felülettisztításról.

17. Mi történik, ha a termékem sérült meg a szállítás során?
Ha a terméke sérült meg a szállítás során, kérjük, értesítsen minket azonnal az ügyfélszolgálaton, és intézkedéseket teszünk a probléma megoldása érdekében.

18. Hogyan történik a visszatérítés fizetési kártyával?
A visszatérítést a fizetési kártyájára terítjük vissza, azzal a kártyával, amellyel eredetileg fizetett. A visszatérítés részleteit az ügyfélszolgálaton keresztül egyeztetheti.

19. Milyen rendszeres karbantartást igényelnek a termékek?
A termékek rendszeres karbantartási igényeit a mellékelt használati útmutatókban találja. Kérjük, tartsa be a gyártó által javasolt karbantartási menetrendet.

20. Miként működik a webshopon a kereső funkció?
A webshop kereső funkciója lehetővé teszi a gyors és pontos termékkeresést. Írja be a keresett termék nevét vagy jellemzőit a keresőmezőbe, majd böngésszen az eredmények között.

21. Miért érdemes regisztrálni a vásárlói fiókot? Szükséges a regisztráció termékek vásárlása esetében?
Csak regisztrált vásárlói fiókkal tud rendelést leadni a webshopon. A nyomon követés érdekében is javasolt, hiszen minden egyes regisztrált partnerünket a vállalatirányítási rendszerünkbe is fel kell vinnünk, hiszen innen történik a szállítólevelek és a számlák kiállítása is.

22. Van-e lehetőség termékek összehasonlítására?
Egyelőre nincs ilyen funkció.

23. Tudnak segíteni a termékválasztásban?
Igen, szívesen segítünk bármely webshopon elérhető vagy esetleg ott fel nem lelhető termék kiválasztásában. Mindenben, ami kapcsolatos a szórástechnikával, szemcseszórással, felületkezeléssel, felülettisztítással.
E-mailes elérhetőségünk: webshop@ki-group.hu
Telefonszámunk: 06 1 208 2898

24. Hol találok információt azokról a termékekről, melyek éppen nincsenek készleten?
A webshop adatbázisát folyamatosan bővítjük, előfordulhat, hogy a termékek jelentős része még nincs a weboldalon. Az éppen nem elérhető termékekről érdeklődni lehet az webshop@ki-group.hu e-mail címen vagy telefonon: 06 1 208 2898. Szakképzett kollégáink örömmel állnak a rendelkezésére.

25. Miért nem tudok bejelentkezni?
Ellenőrizze a beírt adatok helyességét. (Caps Lock, tiltott karakter stb.) A jelszó-emlékeztető funkció segíthet.

26. Rendben van a megrendelésem, ha nem kaptam megerősítő e-mailt?
Minden esetben küldünk megerősítő e-mailt. Az e-mail ellenőrzése a spam mappával együtt ajánlott. Ha nem található, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. webshop@ki-group.hu

27. Lehet e-mailen keresztül is rendelni?
Igen, továbbra is lehetséges e-mailben is rendelni/érdeklődni.

28. Hol található a megrendelésem státusza?
A fiókban a "Megrendeléseim" résznél ellenőrizhető.

29. Hogyan vonható vissza vagy változtatható a rendelés?
Leadott rendelés esetén az ügyfélszolgálat segítségével lehetőség van a rendelés módosítására vagy visszavonására. Minden esetben az keresse fel az ügyfélszolgálatot: webshop@ki-group.hu
Ha egy termék nincs raktáron, attól még rendelhető, viszont hosszabb átfutási idővel kell számolni. Ilyen termék rendelése esetén vagy alternatívát tudunk kínálni. Ez esetben az ügyfélszolgálat felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy résszállítást tudunk eszközölni.

30. Mikor kapom meg a csomagomat?
A szállítási időt az adott termék oldalán, valamint a megrendeléskor látható. Amennyiben olyan termék került a kosárba, ami jelenleg nincs raktáron, akkor a kiszállítás elhúzódhat a kosárban lévő összes termék beérkezésének dátumáig. Ez egyes esetekben 2-3 hét is lehet. Amennyiben rész szállítást kérne, vagy a kérdéses termék törlését a kosárból, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. webshop@ki-group.hu

31. Hétvégén is kézbesítik a megrendeléseket?
Amennyiben a rendelését hétköznap adta le, a raktárosaink sikeresen összekomissiózták a terméket, kapott válasz e-mailt, onnantól kezdve a szállító partnerünk a DPD kiszállítási politikája a mérvadó.

32. Milyen lehetőségek vannak a megrendelések kézbesítésére? Mennyi a szállítási költség?
A szállítási opciókról és költségekről az oldalon vagy az ügyfélszolgálaton talál információt.

33. Kell valamilyen kezelési költséget fizetni?
A szállítási és kezelési költségekről az oldalon található információ. A szállítás mérettől, súlytól függ, egyéb a cég által felterhelt összeg nincs.

34. Magyarországon kívül más országokba is szállítotok megrendeléseket?
Egyelőre a honlapon leadott rendelések csak a magyar piacra fókuszálnak.

35. A futár láthatóan sérült csomagot szállított ki. Mi a teendőm?
A sérült csomagot azonnal jelezze a futárnak és ügyfélszolgálatnak, ezenferlül dokumentálja a károkat. Amennyiben a termék nem sérült és elfogadja a kiszállítást, abban az esetben jelezzük a szállító cég felé a hibát, abban az esetben, ha termékcserét kér fotóval ellátott reklamációt szeretnénk kérni Öntől. Ezután kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.

36. A megrendelésemben sérült termék található/hiányzik. Mi a teendőm?
Azonnal értesítse az ügyfélszolgálatot és küldjön fotókat a sérülésről.

37. Szeretném visszaküldeni a megvásárolt terméket. Mi a teendőm?
A visszaküldés részleteiről érdeklődj az ügyfélszolgálaton.
e-mail: webshop@ki-group.hu
telefon: +36 1 208 2898

38. Kérjük, minden esetben tartsa be tárolási és egyéb instrukciókat!
A használati útmutatók betartása elengedhetetlen a biztonságos és hatékony használat érdekében. Amennyiben kérdése van a rendelt terméket illetően, kérjük érdeklődjön az ügyfélszolgálaton. webshop@ki-group.hu Szakképzett kollégáink Örömmel lesznek a segítségére. A webshopot is próbáltuk úgy kialakítani, hogy a termékleírások mindinkább segíteni tudják a döntéshozatalban és a felhasználásban.